14 Aralık 2012 Cuma

Yılbaşı kartı yaptım :)

Merhabalar efendim. Yılbaşı için hediye seçeneklerinden sonra bir de kendi emeğimizle yapabileceğimiz yılbaşı kartı hazırlayalım istedim.

yılbaşı kartı
Malzemelerimiz:


Burada eklemeyi unutmuşum. Bir de mendil, kürdan ve tükenmez ya da keçeli kalem.
Öncelikle istediğimiz boyutlarda fon kağıdımızı keselim. Benim kağıdımın eni 23 cm, boyu 17cm.


Kestikten sonra kartımızın ön yüzeyine quilling yapacağız. Quilling nedir derseniz kağıtları kıvırarak çeşitli şekiller oluşturuluyor. Bu şekillerle de hayal gücünüzü kullanarak dilediğinizi yapabilirsiniz.
Nasıl yapıldığına gelirsek fon kağıdımızı alıp şeritler halinde kesmeliyiz. Benim şeritlerimin eni 1 cm boyu da 11 cm ve 12 taneler. Siz istediğiniz kalınlıkta ve uzunlukta yapabilirsiniz. Şeridimizi alıp kürdan ile kıvırmaya başlayın. İşlem bittikten yaptığımız şeridi bırakalım açılsın. İstediğimiz kadar açtıktan sonra çok az yapıştırıcı kullanarak yapıştıralım. Bu işlemi her bir şerit için tekrar edin.


Quilling bittikten sonra sıra geldi kartımızın ön yüzeyine yapıştırmaya. İstediğiniz şekli oluşturabilirsiniz.




Bu işlemi de yaptıktan sonra kartımız bitti sayılır.


Şimdi de güzel bir bulut resmi çizelim. Buluttan kar yağacak :)


Kar yağdırabilmek için de mendilden küçük parçalar yırtalım. Sonra da buruşturalım.


Veee kartımız hazır :) İçerisine istediğinizi yazabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder